پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت : با شرایط موجود، پیروزی در هر مسابقه‌ای از لیگ برتر والیبال برایم لذت‌بخش است.
 
به گزارش راسخون، مهدی مهدوی در گفت‌وگو با فارس، درمورد پیروزی در دیدار برابر نوین کشاورز اظهار داشت: در مرحله مقدماتی لیگ برتر هستیم و هرچند که صعودمان به پلی‌آف قطعی شده و اولی یا دومی اهمیت چندانی برایمان ندارد، اما نمی‌خواستیم بازنده باشیم.
 
وی ادامه داد: نوین کشاورز هم انگیزه بسیار زیادی داشت و می‌خواست حداقل یک امتیاز را برابر ما کسب کند و تا آخرین لحظه هم جنگید. فکر می‌کنم تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند و پیروزی در هر مسابقه‌ای برای ما لذت‌بخش است.
 
پاسور تیم ملی والیبال ایران درمورد جدایی ولاسکو از تیم ملی و انتخاب برناردی خاطرنشان کرد: تمرکز ما فعلا روی لیگ است. قطعاً مسئولان می‌دانند که چه کاری باید بکنند. تا حالا اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و از این به بعد هم حتماً حواسشان هست و بهترین گزینه را انتخاب می‌کنند.
 
مهدوی گفت: می‌دانم که برناردی شاگرد ولاسکو بوده است؛ امیدوارم ولاسکو به وی کمک کند تا بتواند شناخت خوبی از والیبال ایران پیدا کند. برای ولاسکو هم هر جا که هست آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم، چراکه بسیار به والیبال ایران خدمت کرد و رفت.
 
وی افزود: فکر می‌کنم سبک کاری برناردی با ولاسکو مشترک باشد و بازیکنان چندان دچار مشکل نشوند. از طرفی شنیده‌ام که سرمربی جدید فیلم بازی‌های لیگ را گرفته و در حال بررسی شرایط است.
/2759/